reklama

Vážení, užívajte tento liek dovtedy, pokiaľ len budete vládať

Tento liek vám nepredpíše žiadny lekár, ale jeho najväčšou devízou je, že vás nebude stať ani jeden cent, stačí sa iba trochu prinútiť a zdvihnúť zadok z fotela svojej obývačky, prípadne zo stoličky spred vašich počítačov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Užívaním tohto lieku vám zároveň nehrozí žiadna chemikália, ktorú takmer všetky tabletky v sebe majú, takže hoci na jednej strane vám tie tabletky liečia chorobu, ktorá vás trápi, no na strane druhej vám tie chemikálie vášmu organizmu škodia.

Viem chcete vedieť o čom hovorím?! Od útleho detstva som mal rád prírodu a preto som do prírody chodieval takmer denne (najmä v lete zbierať huby), ale okrem toho som si rád zabehal kratšie trate 5-10 kilometrov a veľmi rád som chodil na turistiku bicyklom. No a v zime na bežkách.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz už deviatym rokom som na dôchodku a aj preto viac času venujem týmto aktivitám.

Začiatkom jari som si stanovil (predsavzatím), že spravím 100 jarných kilometrov na horskom bicykli. Tých 100 kilometrov som v priebehu troch týždňov hravo zvládol a tak som načal druhú stovku zhruba pred dvoma týždňami.

9.4.2017 som väčšiu časť dňa venoval jednej mojej vnučke, takže až podvečer som sa vybral aspoň na krátku túru k mojej obľúbenej letnej destinácii k vodnej nádrži na Bukovci, tým som si ukrojil ďalších 14 kilometrov z mojej druhej stovky (sto jarných kilometrov).

Bukovecká vodná nádrž (9.4.2017)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale 10.4.2017 sa nedalo nevyužiť také nádherné (takmer letné počasie) a preto som už ráno po deviatej hodine vyrazil na bicykli ku chate Lajoška na Prednej Holici (908 m.n.m.)

Takže som šťastne prešiel 34,6 kilometrov z Košíc na Prednú Holicu a späť a tým som si takmer naplnil aj druhú stovku sto jarných kilometrov.

Dávam sem aj niekoľko fotografií z túry:

Na štvrtej a piatej fotografii vidieť “malý fliačik snehu” na zjazdovke (na Jahodnej), ako keby nám ten sneh chcel pripomenúť tú poriadnu nádielku snehu, ktorú sme si túto zimu užili.

Ladislav Serenča

Ladislav Serenča

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dôchodca, no 36 rokov som odpracoval v oceliarskej spoločnosti, väčšinou ako predák strojnej údržby. (V minulosti zhruba pred 10 rokmi som si založil tu na blogu SME svoj blog, ale kvôli vlastnej tvrdohlavosti ste ma pred 3 rokmi odstavili na vedľajšiu koľaj, zhruba pred 2 týždňami som vás požiadal aby ste mu umožnili v blogovaní pokračovať, že už nebudem písať o politike, ale o mojich turistických záľubách, ale upozornili ste ma, že si musím vymazať staré dátumy, ja som vás zle pochopil a vymazal som všetky moje staré blogy, ale aj tak sa mi nepodarilo na môj profil uložiť nový blog a preto sa pokúšam znovu zaregistrovať. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu